ط مثل طب سوزنی

امروز دوشنبه ست و باید برم طب سوزنی هنوز راه چاره ای برای زود درآمدن از خونه پیدا نکردم. ظلمه که برای یه دکتر رفتن مجبور بشی پنهان کاری کنی یا دروغ بگی یا کلا نوبتت رو کنسل کنی . یک هفته ست دارم فکر میکنم چطوری امروز از سرم بازش کنم که نخوات منو برسونه سرکار اما هنوز راهی پیدا نکردم احتمالا تا لحظه آخر مجبور بشم به مطب زنگ بزنم و نوبتم رو کنسل کنم.

این یعنی اوج خوشبختی و اوج استقلال .

اوج درک یه پدر از شرایط فرزندش

اوج زورگویی

واقعا موندم چکار کنم با نرفتنم هم روال درمانم عقب میفته و هم شرمنده دکتر میشم که بخاطر هماهنگی با ساعت کاری من قبول کرده قبل از 4 مطب بره که منم زود برم و کارم زودتمام بشه که به کارم برسم. اما چون پدر منو میبره نمی تونم بش بگم منو زودتر ببر. نمی تونم بش بگم نوبت دکتر دارم. چککککککککار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد