پست کوچولو

امروز رو به خوندن پست های دوستان میگذرونم چون مطلب خاصی برای نوشتن ندارم . کلاس خصوصی هم دارم و باید کلی برای رفتنم قایم موشک بازی دربیام و استرس دارم .

ایشالا ایشالا ایشالا یه روزی بیات که از هر چی استرس مربوط به این خونه و آقاست رها بشم . الهی آمین.

نظرات 6 + ارسال نظر
علیرضا یکشنبه 27 تیر 1395 ساعت 03:29

چرا مینویسی بیات؟

چی؟؟؟ پس چی بنویسم؟؟؟

تیلوتیلو شنبه 26 تیر 1395 ساعت 17:55 http://meslehichkass.blogsky.com/

طلوع ماه شنبه 26 تیر 1395 ساعت 10:13

سلام
صبح اول هفته ت به خیر و شادی
حالت چطوره دوست من؟
خوبی؟
ما رو بی خبر نذار
یا علی

سلام عزیزم خوبی قربونت تو هم روز های خوبی داشته باشی

حسین پنج‌شنبه 24 تیر 1395 ساعت 12:06 http://attain.blog.ir

سلام. ممنون بابت حضورتون.

خواهش میکنم عزیزم

طلوع ماه پنج‌شنبه 24 تیر 1395 ساعت 09:34

سلام دوست خوبم
صبحت به خیر و شادی
انشاالله کلاست هم به خوبی برگزار بشه
فوضولی نباشه , شما زبان انگلیسی تدریس میکنین؟

سلام عزیزم تو خوبی . قربونت . فوضولی چیه تو هر چی دوس داری بپرس . بله من لیسانس زبان دارم و 11 ساله تو یه زبانکده کار میکنم و ترجمه و کلاس خصوصی هم میگیرم .

طلوع ماه پنج‌شنبه 24 تیر 1395 ساعت 09:30

الهی آمیییییییییین

فداااات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد