پست ثابت شغلی

آموزش خصوصی زبان انگلیسی  ،،، ترجمه متون عمومی و تخصصی ،،،آموزش نقاشی و طراحی 

سفارش چهره هم پذیرفته می شود .   تماس با دایرکت من در @ssamo_1395 

نظرات 5 + ارسال نظر
زینب شنبه 8 مهر 1402 ساعت 07:04

سلام.ممنون که جواب دادین.
فقط تلگرام و واتساپ دارم. نه اینستا نه پیام رسانهای داخلی.

خب لطفا آیدی تلگرام برام بذار من تاییدش نمیکنم .
چون باید ببینم اصلا میتونیم تایم اوکی کنیم که من خدمت شما باشم
چون فعلا اونجور که میدونید خیلی سرم شلوغه تا بتونم این فشار کاری رو به تعادل برسونم

زینب جمعه 7 مهر 1402 ساعت 19:25

سلام. برای کلاس زبان مزاحم شدم. از جوابی ک ب کامنت رعنا خانوم دادین متوجه شدم پارسال جلسه ای ۱۵۰ بوده. قطعا الان هزینش تغییر کرده درسته؟ راه ارتباطیتون فقط اینستا هست؟؟

سلام زینب جان
کلاس آنلاین الان یه ساعت و رب ۲۰۰ هست
فعلا بله فقط اینستا
مگه اینستا نداری؟

رعنا چهارشنبه 17 اسفند 1401 ساعت 18:35

سلام.
ساره‌جان، هزینۀ خصوصی زبان چقدره؟
برای منی که صفرصفرم هم خوبه.

سلام رعنا جان

خصوصی مجازی برای سطح مبتدی اگه نت همراهی کنه ، یه ساعت و رب ۱۵۰

زهرا سه‌شنبه 17 فروردین 1400 ساعت 10:45 https://khunamun.blogsky.com/

عزیزم سلام
من به محض اینکه بتونم کار ثابت بگیرم باهات کلاس نقاشی برمیدارم حتما. خیلی دوست دارم :)

سلام زهرا جون
من درخدمتم عزیزم منم خیلی دوست دارم

ریحانه یکشنبه 15 فروردین 1400 ساعت 11:03

آقا بگو این دایرکتت مال کدوم شبکه اجتماعی هست؟ تلگرام؟ اینستا؟ چی؟

عزیزم خواهر من مگه دایرکت فقط مال اینستا نیس؟
تلگرام که میشه پی وی ... غیر از اینه خواهر من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد